سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

8 روش افزایش مشترکین و بازدید بیشتر YouTube در سال 2024

یوتوب

یکی از معیارهای کلیدی برای سنجش موفقیت در یوتیوب، تعداد مشترکین کانال شما است. مشترکان بیشتر به معنای بازدید بیشتر برای ویدیوهای شماست.

پست کردن مکرر ویدیوها تأثیر زیادی بر تعداد مشترکین شما دارد زیرا هرچه بیشتر ویدیوها را پست کنید، افراد بیشتری آنها را تماشا می کنند. از این رو، تعامل، لایک و اشتراک گذاری بیشتری دریافت می کنید.

با این حال، جذب مشترک در یوتیوب به چیزی بیش از پست کردن ویدیو نیاز دارد! در اینجا چند نکته و ترفند هیجان انگیز برای افزایش مشترکین یوتیوب وجود دارد:

1: محتوای جذاب و آموزنده ایجاد کنید

اگر می‌خواهید مردم ویدیوی شما را بیشتر تماشا کنند، باید محتوایی ایجاد کنید که جذاب و آموزنده باشد. در اینجا چند راه برای ایجاد محتوای بهتر وجود دارد:

  • محتوای خود را حول یک مخاطب خاص بسازید.
  • اطمینان حاصل کنید که پلن ویدیوی خود را از قبل برنامه ریزی کرده اید تا تمام نکات مربوطه پوشش داده شود و بینندگان را با اطلاعات غیر ضروری مواجه نکنید. اگر احساس می کنید اطلاعات زیادی در یک ویدیو وجود دارد، آن را به چندین ویدیو تقسیم کنید.
  • وقتی هر از چند گاهی از یک مثال خوب استفاده می کنید، بینندگان آن را دوست دارند. تا جایی که می توانید از مثال ها استفاده کنید و مطمئن شوید که از سایت های باکیفیت هستند.
  • برای جذاب تر کردن محتوای خود، تصاویر بصری را به آن اضافه کنید
  • همیشه ویدیوهای خود را با یک قلاب جالب شروع کنید که مردم را وادار به ادامه تماشای بقیه ویدیو کند.
  • همیشه از محتوای اصلی استفاده کنید. اگر از محتوای شخص دیگری استفاده کنید، ویدیوی شما به اندازه کافی جذاب نخواهد بود، ناگفته نماند که ممکن است در نهایت مردم را از خود دور کنید.
  • کارت‌ها، و المان های تصویری و عبارت های صفحه‌ پایانی ویدیو و سایر سفارشی‌سازی‌ها را برای جذب مخاطبان خود لحاظ کنید

2: ویدیوها را به طور مکرر ایجاد و منتشر کنید

نکته ضروری بعدی که برای افزایش مشترکین در YouTube که باید بدانید، تعداد دفعات آپلود شماست.

شکی نیست که ایجاد و انتشار مکرر ویدیوها به افزایش مشترکین شما کمک می کند. برعکس، اگر برای مدت طولانی مطلبی را منتشر نکرده باشید، مردم تمایلی به اشتراک در کانال شما ندارند.

کانال‌های یوتیوب که بیش از یک بار در هفته محتوا منتشر می‌کنند، عملکرد بهتری نسبت به کانال‌هایی دارند که این کار را انجام نمی‌دهند. هنگامی که شخصی در کانال شما مشترک می شود، هر زمان که ویدیوی جدیدی را آپلود می کنید، یک اعلان در ایمیل خود دریافت می کند.اگر فردی هفته ای یک بار اعلان ایمیلی دریافت کند، به احتمال زیاد با ویدیوی شما درگیر خواهد شد، به خصوص اگر محتوای اصلی، جذاب و آموزنده باشد .

به طور خلاصه، اگر بیش از یک ویدیو در هفته منتشر کنید، شانس بیشتری برای به دست آوردن مشترکین بیشتر وجود دارد و اگر از استراتژی فرکانس ثابت استفاده کنید، می توانید آنها را سریعتر دریافت کنید.

3: ویدیو های یوتوب خود را بهینه سازی کنید

بهینه سازی ویدیوهای شما به رتبه بالاتر محتوای شما در YouTube کمک می کند. افرادی که ویدیوهای شما را می بینند احتمالاً با محتوای شما نیز تعامل دارند. برای اطمینان از اینکه ویدیوهای شما به مخاطب مناسب می رسد، می توانید تعدادی از عناصر ویدیویی مانند عنوان، توضیحات، ویدیو و سایر متا تگ ها را بهینه کنید.

بهینه سازی عنوان

طبق مطالعات وبزون “استفاده از یک کلمه کلیدی دقیق در عنوان ویدیو می تواند به شما در رتبه بندی کمک کند”. در نهایت، رتبه بالاتر به معنای بازدید بیشتر و مشترکین بیشتر است.

بهینه سازی شرح(توضیحات)

هنگامی که شرح یا همان توضیحات ویدیوی خود را می نویسید، مطمئن شوید که تمام اطلاعات لازم مانند کلمات کلیدی، مهرهای زمانی ویدیو و لینک ویدیو های مرتبط مرتبط را ارائه می‌دهید.

مهر زمان به بینندگان کمک می کند تا بخشی از ویدیویی را که می خواهند تماشا کنند انتخاب کرده و مستقیماً به آن بپرند. لینک دادن به سایر ویدیوهای مرتبط در توضیحات فرصتی برای نمایش ویدیوهای دیگر می دهد و همچنین محتوای شما را جذاب نگه می دارد.

برچسب‌های ویدیو به دیگران کمک می‌کنند ویدیوی شما را پیدا کنند. اگر می خواهید در مورد نحوه بهینه سازی متا تگ ها بیشتر بدانید، می توانید این ویدیو را در اینجا مشاهده کنید:

راه های دیگری که از طریق آنها می توانید کانال خود را بهینه کنید عبارتند از:

  • یک تصویر کوچک جذاب آپلود کنید
  • رونوشت ویدیو را آپلود کنید
  • یک صفحه شروع و صفحه پایانی به ویدیوهای YouTube خود اضافه کنید – یک تصویر شروع به طوری که مردم بدانند ویدیوهای شما در ابتدا چگونه به نظر می رسند و تصویر پایانی که تاریک و غیر توصیفی نیست..

اگر فکر می کنید، فقط بهینه سازی ویدیوها برای افزایش مشترکین در YouTube کافی است، ممکن است لازم باشد در آن تجدید نظر کنید. همچنین مهم است که کانال YouTube خود را بهینه کنید.

در ادامه به نحوه افزایش مشترکین یوتیوب با بهینه سازی کانال یوتیوب اشاره خواهیم داشت.

4: کانال یوتیوب خود را بهینه کنید

برای به دست آوردن مشترکین بیشتر در یوتیوب، باید نه تنها ویدیوهای خود را بلکه کانال خود را نیز بهینه کنید. در ادامه به برخی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار اشاره خواهیم داشت:

1. یک تریلر YouTube ایجاد کنید

یک تریلر پیش نمایشی از آنچه کانال شما ارائه می دهد به مخاطبان شما می دهد. از طریق تریلر خود، می توانید به مخاطبان خود ایده ای درباره موارد زیر بدهید:

  • نام تجاری شما
  • نوع ویدیوهایی که پست می کنید
  • طعم ویدیوهای آینده شما
  • برنامه انتشار شما

2. یک ظاهر جالب برای کانال خود طراحی کنید

یک کانال یوتیوب با استفاده از کلمات کلیدی مناسب کانال، توضیحات کانال و هنر کانال می تواند جالب به نظر برسد.

وقتی برای کانال خود توضیحاتی می نویسید، از کلمات کلیدی استفاده کنید و مطالب را کوتاه و جالب نگه دارید.

مطالعه عوامل رتبه بندی SEO YouTube نشان می‌دهد که کلمات کلیدی کانال ارتباط کوچک و در عین حال قابل توجهی با رتبه های بالاتر جستجوی YouTube دارند.” 100 تا 150 کاراکتر اول توضیحات کانال شما بسیار مهم هستند زیرا در کنار کانال شما در نتایج جستجو نشان داده شده است.

در پایان توضیحات خود نیز یک فراخوان مناسب برای اقدام قرار دهید. برخی از هنرهای کانالی را انتخاب کنید که جذاب و جذاب باشد اما به برند شما نیز مرتبط باشد.

3. بخش ها و لیست های پخش را در صفحه اصلی خود قرار دهید

اگر ویدیوهای زیادی دارید، آنها را در بخش ها و لیست های پخش مختلف سازماندهی کنید و در صفحه اصلی خود قرار دهید. همچنین می توانید این لیست های پخش را با افزودن کلمات کلیدی، عناوین و توضیحات مناسب بهینه کنید.

5: ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد کنید

راه حل بعدی برای افزایش مشترکین در یوتیوب، ویدیوهای باکیفیت است! مردم دوست ندارند ویدیوهایی را که صدا و تصویر ضعیفی دارند تماشا کنند. اگر یک ویدیوی حرفه ای دارید، مردم شما را جدی می گیرند و با ویدیوهای شما درگیر می شوند. پیروی از این مراحل ساده می تواند به شما کمک کند تا شهرت خود را به عنوان یک حرفه ای بسازید.

  • مطمئن شوید که ویدئوی خود را در فضایی آرام و بدون نویز محیط در پس‌زمینه ضبط می‌کنید.
  • از تجهیزات ضبط خوب استفاده کنید تا صدا واضح باشد. همچنین، به یاد داشته باشید که هنگام ضبط صدای سنج ورودی را تماشا کنید
  • یک پس زمینه سبز تنظیم کنید و از نورهای استودیو در حین ضبط استفاده کنید.
  • ویدیوهای خود را با کیفیت 1080p یا بالاتر ضبط کنید، یوتیوب ترجیحاً ویدیوهای HD را رتبه بندی می کند.
  • قبل از فیلمبرداری فیلمنامه ویدیویی خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا بدانید چه بگویید و به تمام نکات مرتبط خود برسید.
  • از حرکت آهسته و برش های پرش هوشمندانه برای برجسته کردن برخی از قسمت های ویدیوی خود استفاده کنید.
  • فیلم های ضبط شده خود را با سه پایه تثبیت کنید و فیلم های خود را به صورت افقی بگیرید. برای عکس‌های عریض‌تر، می‌توانید از لنز گیره دار استفاده کنید.
  • یک نرم افزار ویرایش فیلم خوب انتخاب کنید.
  • در نهایت، قبل از انتشار، کار خود را به دقت بررسی کنید.

یوتیوب به شما این امکان را می دهد که یک واترمارک به ویدیوهای خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای یادآوری به مردم برای عضویت در کانال شما است. واترمارک می تواند یک لوگو، نام تجاری یا یک فراخوان برای اقدام باشد.

6: یک واترمارک مشترک به ویدیوهای خود اضافه کنید

یوتیوب به شما این امکان را می دهد که یک واترمارک به ویدیوهای خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای یادآوری به مردم برای عضویت در کانال شما است. واترمارک می تواند یک لوگو، نام تجاری یا یک فراخوان برای اقدام باشد.

7: با مخاطبان خود تعامل ایجاد کنید

وقتی با بینندگان خود تعامل برقرار می کنید، به آنها احساس رضایت می دهد. این منجر به شانس بیشتری برای افرادی می شود که می خواهند در کانال شما مشترک شوند. به همین دلیل است که تعامل با مخاطبان برای افزایش مشترکین YouTube شما بسیار مهم است. از طرف دیگر، می توانید موارد زیر را نیز امتحان کنید:

– اگر کسی وقت خود را صرف تماشای ویدیوی شما کرد، در پایان ویدیو از او تشکر کنید و به او ایده بدهید که برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کند.

– بینندگان خود را تشویق کنید که درباره ویدیوی شما نظر بدهند و بازخورد بدهند، “کامنت های ویدئویی ارتباط بسیار قوی با رتبه بندی دارند”.

– از انتقادات درس بگیرید و این بازخوردها را در ویدیوی خود بگنجانید. همیشه می‌توانید از بینندگان خود نیز ایده‌های جدیدی دریافت کنید و بر اساس نظرات ویدیوهای جدیدی ایجاد کنید.

– پاداش دادن به نظرات عالی (هم در یوتیوب و هم در خارج از یوتیوب) برای پشتیبانی از آنها نیز به بهبود تعامل کمک می کند.

– در نهایت، همیشه مجبور نیستید یک ویدیوی از پیش ضبط شده انجام دهید، پخش زنده راه خوبی برای تعامل با مخاطبانتان در زمان واقعی است.

8: ویدیوهای خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

اگر می‌خواهید ویدیوی شما به افراد خارج از YouTube برسد، این ایده هوشمندانه است که ویدیوهای خود را در پلتفرم‌های دیگر تبلیغ کنید.

1. رسانه های اجتماعی

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که به پلتفرم هایی که قبلاً استفاده می کنید نگاه کنید. فیس بوک و اینستاگرام مکان های خوبی برای شروع هستند، اما می توانید از بسیاری از پلتفرم های دیگر نیز استفاده کنید. هنگامی که چیزی را در فیس بوک پست می کنید، پیوند ویدیوی YouTube خود را همراه با آن قرار دهید. همین استراتژی را با توییتر، اینستاگرام و سایر سایت های رسانه های اجتماعی اعمال کنید.

2. انجمن ها و بحث های وبلاگ

همچنین می‌توانید در انجمن‌ها و بحث‌های وبلاگ شرکت کنید و پیوند یوتیوب خود را هر زمان که مرتبط و طبیعی است به بحث اضافه کنید. به سایت های پرسش و پاسخ بالا بپیوندید و پاسخ سوالات مربوط به ویدیوی خود را ارسال کنید.

به عنوان مثال، اگر در یک بحث وبلاگی در مورد یادگیری ماشینی هستید، می توانید ویدیوی YouTube خود را در مورد یادگیری ماشینی چیست اضافه کنید؟ در نظرات همراه با آنچه می خواهید بگویید.

3. لینک بیلدینگ

وب سایت های مرتبط و معتبر مرتبط با محتوای شما را پیدا کنید و با آنها برای تولید بک لینک همکاری کنید. همچنین می‌توانید پیوند بیلدینگ گواهی را انتخاب کنید که در آن شخصی با پیوند دادن به ویدیوی شما شهادت ارائه می‌کند. با سایر کانال های YouTube نیز همکاری کنید – احتمال زیادی وجود دارد که مردم همان کاری را که شما انجام می دهید انجام دهند.

4. اینفلوئنسر مارکتینگ

این یکی از سریع ترین راه ها برای افزایش مشترکین در یوتیوب است. اینفلوئنسرها فالوورهای وفاداری دارند که باعث می‌شود محتوای آن‌ها به افراد زیادی منتقل شود. اگر یک اینفلوئنسر ویدیویی را از طرف شما پست کند، به شما کمک می کند تا به سرعت تعداد زیادی مشترک را به دست آورید.

5. بازاریابی ایمیلی

ایمیل ها همچنین یک راه عالی برای دسترسی به افراد زیادی در یک حرکت هستند. با افزودن لینک کانال YouTube خود در امضای ایمیل خود از بازاریابی ایمیلی بهره ببرید.

6. روش های دیگر برای تبلیغ محتوای شما

  • با پست کردن پیوندهای ویدیوی خود در صفحات انجمن مربوطه، با مردم در ارتباط باشید
  • ویدیوی خود را در فهرست های ویدیویی معتبر منتشر کنید
  • ویدیوهای خود را در سایت‌های نشانک‌گذاری محبوب (به عنوان مثال: stumbleupon.com) نشانک‌گذاری کنید.
  • ویدیوها را در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید
  • سایر ویدیوهای مرتبط را در صفحه پایانی خود تبلیغ کنید
کلیدواژه : youtubeیوتوب
webzon
44
ارسال دیدگاه
توسط
تومان