سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سیاست مرجوعی و عودت

3: سیاست های مرجوعی وبزون:

با توجه به دانلودی بودن محصولات، سیاست مرجوعی محصول تنها در صورتی پذیرفته میشود که تا 24ساعت پس از پرداخت محصول،پس از اطلاع به وبزون، محصول با اطلاعات درج شده در صفحه ی هر محصول مغایرت داشته باشد،یا لینک های دریافت محصول دچار مشکل باشند و وبزون نتواند اقدام به تعمیر و ارسال مجدد لینک دانلود اقدام نماید.

در این صورت از قسمت درخواست پشتیبانی (ارسال تیکت) در پنل کاربری >لیست سفارشات>مشاهده>درخواست پشتیبانی میتوانید درخواست خودرا جهت بررسی توسط وبزون ارسال نمایید.

یا همچنن از طریق ارسال ایمیل یا صفحه ی تماس با ما اقدام به پر کردن مشخصات و ارسال درخواست خود نمایند

بررسی اجمالی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما تا 24ساعت معتبر میباشد. اگر 24ساعت روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده باشد.

چندین نوع کالا از عودت معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.

موارد غیر قابل برگشت اضافی:

  • کارت هدیه
  • محصولات مجازی که با مشخصات صفحه محصول  همخوانی دارند

برای تکمیل بازگشت شما، به رسید و مدارک شناسایی  خرید نیاز داریم.

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش اصلی پرداخت شما در مدت معینی از روز اعمال می شود.

بازپرداخت دیر یا از دست رفته

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.

بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما در {email address} تماس بگیرید.

موارد فروشی

فقط مبلغ پرداخت شده قابل استرداد میباشد.

مبادلات

در صورت معیوب بودن لینک، لینک اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما ایمیلی به آدرس {email address} ارسال کنید .یا از طریق پنل کاربری >لیست سفارشات>مشاهده>درخواست پشتیبانی اقدام به ارسال تیکت پشتیبانی نمایید.

هدایا

اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده بود، یک اعتبار هدیه برای ارزش بازگشتی خود دریافت خواهید کرد.  گواهی هدیه برای شما مجددا ارسال نخواهد شد.

اگر کالا هنگام خرید به‌عنوان هدیه علامت‌گذاری نشده بود، یا هدیه‌دهنده سفارش را برای خود ارسال کرده بود تا بعداً به شما بدهد، ما مبلغی را به هدیه‌دهنده بازپرداخت می‌کنیم و او از بازگشت شما مطلع می‌شود.

محصولات رایگان:

محصولات رایگان پشتیانی نمیشوند و قابل استرداد مبلغ نمیباشند چراکه بابت محصولات رایگان مبلغی پرداخت نگردیده است.

 

کمک خواستن؟

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگرداندن با ما از طریق {email} تماس بگیرید.

 

استفاده یا خرید محصولات وب سایت وبزون به منزله موافقت با قوانین سایت می باشد.
توجه داشته باشید که احتمال تغییر در قوانین بسته به شرایط در طول زمان وجود دارد، خریداران موظف به چک کردن این صفحه در بازه های زمانی 3 ماهه هستند.

توسط
تومان