رویه های دریافت سفارش،پشتبانی،مرجوعی
1/ دریافت سفارش:
کاربران پس از اضافه کردن محصول به سبد خرید،و در مرحله ی بعد با تکمیل مشخصات و اطلاعات خود و پس اقدام به پرداخت سفارش از طریق درگاه های پرداخت و سپس اقدام به مشاهده ی لینک های اینترنتی مستقیم برای دریافت محصول بصورت آنی و لحظه ای داشته باشند.
1-الف : همچنین از پنل کاربری از قسمت سفارشات میتوانید اقدام به مشاهده لینک محصولات دریافتی داشته باشید.
2-ب: پس از پرداخت، در صفحه ی هر محصول امکان مشاهده ی مشخصات لینک محصول قابل مشاهده میباشد
2/ پشتیبانی :
الف: کاربران از طریق (پنل کاربری>لیست سفارشات>مشاهده>دریافت پشتیبانی ) با ثبت تیکت پشتیبانی میتوانند اقدام به ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی داشته باشند،
ب: همچنین از طریق صفحه ی تماس باما با پرکردن فیلد های مورد نیاز میتوانید درخواست پشتیبانی خودرا ارسال نمایید
پ: همچنین از طریق ایمیل webzon.portal[at]gmail.com میتوانید درخواست پشتیبانی خودرا ارسال نمایید
نکته1: لازم به ذکر است در هنگام پشتیبانی ارسال شماره سفارش الزامی میباشد، جهت دریافت شماره سفارش از منوی کاربری>لیست سفارشات در قسمت سفارش شماره ی هر سفارش قابل مشاهده میباشد
نکته2: برای محصولات رایگان پشتیبانی رایگانی اراِئه نمیگردد و جهت دریافت پشتیبانی، کاربران الزام به پرداخت هزینه ی توافقی جهت پشتیبانی میباشند.