سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رویه دریافت سفارش-پشتیبانی

رویه های دریافت سفارش،پشتبانی،مرجوعی

 

1/ دریافت سفارش:

کاربران پس از اضافه کردن محصول به سبد خرید،و در مرحله ی بعد با تکمیل مشخصات و اطلاعات خود  و پس  اقدام به پرداخت  سفارش از طریق درگاه های پرداخت و سپس  اقدام به مشاهده ی لینک های اینترنتی مستقیم برای دریافت محصول بصورت آنی و لحظه ای داشته باشند.

1-الف : همچنین از پنل کاربری از قسمت سفارشات میتوانید اقدام به مشاهده لینک محصولات دریافتی داشته باشید.

2-ب: پس از پرداخت، در صفحه ی هر محصول امکان مشاهده ی مشخصات لینک محصول قابل مشاهده میباشد

 

2/ پشتیبانی :

الف: کاربران از طریق (پنل کاربری>لیست سفارشات>مشاهده>دریافت پشتیبانی ) با ثبت تیکت  پشتیبانی میتوانند اقدام به ارسال تیکت  و درخواست پشتیبانی داشته باشند،

ب: همچنین از طریق صفحه ی تماس باما با پرکردن فیلد های مورد نیاز میتوانید درخواست پشتیبانی خودرا ارسال نمایید

پ: همچنین از طریق ایمیل webzon.portal[at]gmail.com میتوانید درخواست پشتیبانی خودرا ارسال نمایید

نکته1: لازم به ذکر است در هنگام پشتیبانی ارسال شماره سفارش الزامی میباشد، جهت دریافت شماره سفارش از منوی کاربری>لیست سفارشات در قسمت سفارش شماره ی هر سفارش قابل مشاهده میباشد

نکته2: برای محصولات رایگان پشتیبانی رایگانی اراِئه نمیگردد و جهت دریافت پشتیبانی، کاربران الزام به پرداخت هزینه ی توافقی جهت پشتیبانی میباشند.

توسط
تومان